Besök

Idag har jag haft besök. Noa,Ella, Emilia, John och Anki från mattes förskola har varit här och hälsat på mej och valparna.  Det var kul att träffa barnen igen. Jag brukar ju följa med matte på jobbet varje onsdag när de har ute dag på klätterberget. Då leker vi i skogen och jag brukar hitta matte först av alla när vi leker kurragömma. Men det är något konstigt för matte säger bara att jag ska vara tyst och lägga mig ner så fort jag hittat henne. Undrar varför?

Jag tycker att det är kul när jag får besök. Känner mig så stolt eftersom alla tycker att mina små barn är så fina.
Ganska busiga har valparn blivit nu. De små morrar och busar med varandra. Snart ska de få flytta över i den stora lådan.
Ikväll ska matte avmaska allihop, mej med har jag fått höra. Det ska bli kul att se valparnas min när de får pastan i gommen.
Regn och rusk är det ute idag. Typsikt just när Micke och husse har byggt färdigt inhängnaden ute på uteplatsen. Hoppas att det kommer några varma och soliga dagar här framöver så att valparna kan få komma ut och f känna på gräset.
Hej från Morran

Kommentarer
Postat av: Eddie

Vilka fina valpar du har Morris kan du skicka en hälsning till din matte och tacka för gummimattan som vi fick. Nu känns det mycke säkrare för mej att stå när jag måste trimmas. tusen tack.

Eddie med flock.

2008-08-13 @ 14:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0