Besök

Idag har jag haft besök av Ruff, valparnas pappa, Britta och PO. Ruff och jag fick bara titta på varandra genom kompostnätet. När valparna blir större då ska han komma hit igen och kanske kan han lära dom ett och annat då. Britta och PO tyckte att både jag och vaplarna var så fina. Det blev många kort tagna. Kände mig nästan som en kändis som blir utsatt för paparatzi fotografer. Inte för att jag bryr mig så särskilt mycket jag är ju rätt van vid att matte fotar oss ofta.

Valaprna växer så det knakar. Idag har den största hanvalpen provat stå på alla fyra benen en kort stund. Det såg rätt kul ut. Han liksom gungade fram och tillbaka en kort stund.
Matte är så glad för att jag har så mycket mjölk. Ibland hinner de nästan inte svälja utan det rinner vid sidan om.

Jag har haft huset för mig själv en stund i kväll. Matte och husse tog en liten biltur för att se på förödelsen efter tromben som drog fram i torsdags.När de kom hem hade de pizza med sig. Jag satt med hela tiden då de åt. Allt jag fick smaka var en liten kant bit av husses pizza. Jag tycker att han har blivit lite snål av sig. Hoppas att det blir ändring på det när jag slutat dia valparna.

Nu har jag ätit sista målet för i dag och ska gå till mina små så att de får äta en stund sen hoppas jag att de sover ett tag så att jag kan vila en stund. Kanske att jag smiter iväg till matte i soffan ett tag.

God natt från "Morran"


När man är liten och ska växa och bli stor är det skönt att sova efter maten. På bilderna är vi 9 dagar

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

Vilka underbara små! Jag längtar att få snusa på dom!!!

2008-08-02 @ 22:24:13
Postat av: Karin

Guuuuud såååååå sööööta! Nu längtar vi ju ännu mer jag och matte. Kramar och pussar från Vera Vestman

2008-08-03 @ 17:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0