Första natten

Nu är första natten med mina små valpar avklarad. Lite si och så med sovandet har det allt varit. De vill ju äta hela tiden och jag slickar dom i rumpan så att de förstår att de måste kissa och bajsa. Matte har sovit med ett halv öga i natt och pratat och berömt mig då och då. Hon tycker att jag är en super mamma. På morgonen har jag varit ut och kissat på gräsmattan men sen vill jag fort in till mina bäbisar igen. Kollade så att alla var kvari lådan när jag kom tillbaka. sedan la jag mig tillrätta och nu ligger jag och bara myser medans valparna hasar sig runt i lådan och kring mig.

Det gäller att sköta om dom och se till att alla får i sig det de ska, särskilt de två minsta små tjejerna. Matte hjälper mig att hålla koll.

Kommentarer
Postat av: Tina

OH vad jag saknar att ha valpar :(

2008-07-25 @ 10:21:45
URL: http://telefonterrorist.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Men ett stort GRATTIS till den nyblivna mamman och såklart matten och hussen som förmodligen är hur stolta som helst över både morris och de små!



Tiden går fort när man har roligt och det går verkligen jättefort när man har valpar!! Njut av den tid ni har med alla små "monster" hemma!!



Snart avgår planet... inte många veckor kvar... jag räknar ner! ;)

2008-07-25 @ 15:49:09
URL: http://www.alva-linnea.se
Postat av: Liselotte

Vilka söta småttingar. Vad roligt att allt gått bra. =).



Ha det gott och njut av sommarvärmen.

// Liselotte

2008-07-25 @ 17:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0