Måndag kväll

Världens bästa Maria med man barn och kompis har varit här i kväll och kollat om jag sköter mig. Medan matte och Maria vägde mina valpar fick jag följa med husse och Niclas för att mata fiskarna. Till mattes stora glädje hade alla valparna ökat i vikt.Jag är inte det minsta förvånad så mycket som dom äter av mina goda bröstmjölk.  Matte har lagt in en annons på blocket och bokat annons på Lokus norr så nu kommer jag i tidningen och på webben. Det ska bli spännande och höra när valpköparna börjar att ringa. I övrigt har det inte hänt så mycket annat idag än att jag har pysslat om mina små, slickat dom i rumpan och sett till att de har fått mat allihop. Nu ska vi sova gott i natt.
God natt från Morris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0