Dagarna går

och valparna växer. De har nu hunnit bli 7 veckor. På fredag flyttar de första valparn och sedan en efter en under helgen. Det är bara Meya som alltid ska bo med mig som är kvar och Mojje som inte har fåttnågot nytt hem  ännu. Husse vill gärna ha honom kvar men matte tycker inte att man ska ha två valpar samtidigt. Klokt tänkt av henne tycker jag.
I dag har vi varit ute i en hel timme så nu har de sovit i nästan två timmar.
Matte ska vara ledig nu i en hel vecka. Det blir skönt tycker jag .Dåslipper jag höra på grinandet och skrikandet från valplådan när matte är på jobbet.

I dag har jag fått följa med på fotbollsmatch i Holmträsk. En trevlig utflykt. Speciellt i pausen när matte köpte hamburgare. Gissa vem som fick dela med husse. Super gott!
I kväll ska matte och jag mysa i soffan. Undrar om hon tänker bjuda mig på någon god frukt. Hopas att det blir äpple eller banan. Det gillar jag.

Kram/Morran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0