Längesen

Nu är det full rulle på köksgolvet. Valparna som nu har blivit riktiga personligheter springer och busar, sliter och biter i allt de kommer åt. Matte har flyttat ut nästan allt som stod på golvet i köket. Det är inte klokt vad de hinner hitta på. Jag blir lite trött på dom i bland. Då är det skönt att ha min fönsterbräda att hoppa upp på. Där har jag koll på allt som händer ute på gården och på det som händer nere på golvet och det är mycket det.

Vi har haft en hel del besök här de snaste dagarna. Mimmi och Millies blivande mattar och hussar har varit och besökt oss. De kommer att få bra och kärleksfulla hem det känner vi på oss både matte och jag.
Jag och matte har kommit igång med våra långa trevliga promenader igen. Vi går än så länge på kvällarna för på morgonen är det så mycket annat som ska hinnas med.

Nu äter valparna 4 gånger om dagen och diar mig bara när jag själv har lust. Hela natten sover dom i sin valplåda. Jag sover i soffan eller min fåtölj.
Vi är ensamma nu på dagarna när matte och husse arbetar. Det går riktigt bra. Matte jobbar ju inte så länge på dagarna.
Nu ska hag äta frukost och sedan ska vi promenera en liten morgon sväng jag och matte.
Ha en bra dag,Morran

Liten valp på stort köksgolv. Söt så det gör ont i matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0