Lycka

I dag har matte verkligen lyckats bra med att träna Mojje och Meya både på att gå i koppel och att kissa och bajsa på utsidan av huset. Kanske det blir förståndiga bordrar av de här små liven också. Hoppet finns.

Jag har varit hemma idag när matte har jobbat. Hela huset för mig själv och dessutom har jag fått komma upp till farmor och farfar på en bit digestivkex. Tänk att farmor köper kex enkomt för mig.

I kväll har vi varit på en kortare bil tur till Birgitta i Långträsk . Mate har lånat en skolbok av henne.
När vi kom hem fick jag gå in med husse och matte stannade ute med valparna för att de skulle kissa och bajsa.
Nu ska vi bara busa lite i köket och sedan är det godnatt för alla små. Det är då jag verkligen får husse och mattes fulla uppmärksammhet. Härligt!

I morgon är matte ledig då ska vi säkert hitta på något skoj.

Vi hörs, Morran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0