Hå hå ja ja

Tänk vad det händer mycket i valparnas liv nu. När vi är ensamma jag och valparna då är vi i valplådan. Ganska trist men matte vill ha det så. Hon tycker att vi är i tryggt förvar där. Jag kan ju hoppa i och ur som jag vill men valparna får vänta till dess att någon av dom jag bor med kommer hem. Då springer de mot främre hörnet av lådan och ställer sig på bakbenen mot lådkanten viftar på svansen och gnäller.
Maten slukar de i ett nafs nu, Gärna ur grannens skål också. Sedan är det full fart på köksgolvet. Jag är där med dem och fostrar och leker med dem.
Nu i kväll hörde jag på när matte pratade med Maria. Det blir mindre mat och mer motion för mig nu from i morgon. Det är ju inte så länge kvar nu till dess att jag ska sluta med att låta dom dia mig. Det känns lite tråkigt för jag njuter verkligen när jag ligger ner och mina små diar till dess att de somnar tätt intill mig.

I morgon får jag stor främmande. Det ska bli jättetrevligt.


Första gången på gräsmattan lördag den 23/8-08.Lite läskigt men ganska skönt.





När man har busat occh lekt en stund på köksgolvet är det skönt och tryggt att vila hos sin mamma.

God natt och sov gott Morran


Kommentarer
Postat av: Eddie

Hej Morris!!vad söta valparna är...Undra om dom skulle leka med mig om jag kom..Mina mattar säger att dom är söta...puss halvbrossan eddie,,,,

2008-08-28 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0