utveckling

Nu händer det saker hela tiden med valparna. Ögonen har öppnats och vingliga försök att ställa sig på alla fyra. En hel del morr och högljudda pip. Matte tillbringar mycket tid till att bara sitta vid valplådan och studera vad som händer. Ibland sitter jag med henne och tittar jag också men inte lika långa stunder.

Idag har vi haft ett jätte roligt överrasknings besök. Johanna, Eddies matte och Johannas mamma Birgitta. Jag fick visa upp mina fina valpar och sedan fick matte en trevlig stund ute på inglasningen. Mycket hundprat blev det så klart men även andra samtalsämnen. Hoppas att jag snart får träffa Eddie, Han är ju så fin.

Karin har också varit här och kikat på oss. Vera fick vara hemma. Hon får träffa valparna när de blivit lite större då vill dom säkert busa med henne (fast jag undrar om hon uppskattar det).

Martin,Olivia och Ludwig har åkt hem idag. De ska köra bil ända ner till Lysekil. Det var som vanligt jobbigt för matte när de skulle åka. Jag såg nog att hon hade tårar i ögonen. Jag gör allt för att muntra upp henne.

Nu har vi lagt in nya annonser i dagstidningarna i Norrbotten, Västerbotten och Östersund. På lördag finns vi till allmän beskådning.

Hej då från "Morran"

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!! vilka underbara sötnosar.kram eddies matte johanna

2008-08-06 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0