Besök

I onsdags hade vi besök av Elsa och hennes husse och matte från Piteå. Elsa är ju en av mina underbara valpar och Meyas syster. Det blev ett glatt återseende även om jag morrade och visade tänderna lite i början. Det gäller ju att visa vem det är som bestämmer. Meya och Elsa dom busade runt på köksgolvet i cirka två timmar, att dom bara orkar. själv låg jag på en av köksstolarna och övervakade det hela.
Husse och matte hade en trevlig stund tillsammans med Sandra och Janne med lite julfika och wienernougat (en av anledningarna att jag höll mig på stolen vid bordet). Matte har sagt att jag fyllde min livs kvot när det gäller choklad redan förra året då jag åt upp en hel Paradis choklad ask, så någon wienernougat fick jag inte-morr!

Matte har fått jullov så nu ska hon vara hemma med oss ända till den 8 januari-härligt!
Nu sover jag med matte i hennes säng varenda natt. Meya den lilla huliganen har tagit över min sovfåtölj de nätter hon inte sover på govlet bakom byrån i badrummet. Hon har ingen respekt för äldre!
Idag ska jag arbeta med husse. Vi ska gräva ute på Sca i Munksund. Meya ska vara med matte det är visst en stadsresa till Luleå och julhandel med mormor. Lite synd är att jag missar smörgåsen på Bergnäset men jag vet att husse har prinskorv och köttbullar i sin matlåda i dag och när vi är ute på jobb så delar han med sig av maten på lunch rasten.
Ha en bra dag, Morran

                                  
Elsa                                                    Morris Elsa och Meya                      att dom orkar.......


Kommentarer
Postat av: Maria Wikström

Jäkla gull-hundar!!! Hoppas vi ses under lovet...

God Jul och många kramar från oss i skogen

2008-12-19 @ 21:20:21
Postat av: mamac

Du är fantastiskt snäll som hälsar på morbror Thore!! Han blir verkligen glad över dina besök.

Och hundarna - de påminner förstås om Janzon.

God Jul på dig!!

kram!

2008-12-23 @ 14:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0