I dag har matte gjort det

fyllt i ansökan om kennel namn och lagt det i ett kuvert. I morgon ska hon posta det. Jag vet inte riktigt vad som menas med kennel. Matte säger att det är jag som är den goda urmodern till den. Det låter väldigt bra tycker jag.
Idag har vi varit på en härlig promenad. Meya och jag har fått vara lösa hela tiden för nu kan vi gå på skoterspåret som leder ut från vår gård.

I morgon är det nyårs afton. Matte och husse ska vara hemma med oss hela kvällen. Jag klarar av att det smäller en hel massa raketer vid tolv slaget men hur det blir för Meya vet vi inte i skrivandets stund. Men jag tror nog att hon klara det bara hon får vara med mig och matte  och husse så går det nog bra.

Ett gott slut till er alla och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Morran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0