söndag

Vilekn dag först gick matte en koppelpromenad med oss på ca 45 min på morgonen.
Sedan vid ett tiden kunde hon inte vara inne längre utan vi tog en långpromenad på en timme efter skoterspåren i byn. Meya och jag fick springa lös hela tiden. Det är helt underbart!!
Hemma igen så la jag mig på den inglasade altanen på mattes dunkappa i en fåtölj och bara njöt av solen och värmen.
I kväll har vi fått följa med matte och husse till Jimmy och Elin i deras nya lägnehet i Piteå.
Meya hon var ganska så rädd när vi gick i det ekande trapphuset så hon skällde flera gånger till slut tog matte henne i famnen och bar henne och då blev hon äntligen tyst.
En trevlig dag har det varit för mattes fyrbenta  älsklingar(husse säger att vi har det oförskämt bra, undrar vad han menar med det)
Sov gott, Morran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0