Utställning och lite mer

En strålande glad matte kom hem med Meya efter den inofficiella utställningen i Piteå på långfredagen. Det hade gått riktig bra för Meya. Utan konkurrens tog hon sig enkelt till Bis finalen. Matte var helt säker på att de skulle bli utgallrade i första gallringen men inte det. Tro det eller ej men Meya blev 3:a av valparna i valpklass 2. Inte illa.
Nu måste jag skärpa till mig inför utställningen i Skellefteå den 3 maj. En etta borde jag i alla fall kunna få. Det tycker i alla falll matte.
Någon skoterfärd med husse blev det inte för mig på långfredagen pga det dåliga vädret.
Idag har vi varit på en liten tur upp till Ollesberget och grillat korv allihop.
Jag sitter fram på skotern med husse och Meya åker i pulkan med matte. Det var för övrigt premiär för Meya med att åka skoterpulka. Matte säger att hon verkar gilla det. Hon satt alldeles stilla hela tiden.
Nu ska vi mysa i soffan och se på Mamma Mia filmen med matte.

Morran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0