Födelsedag

har jag i dag.  3 år fyller jag. Matte hon har kramat och sjungit för mig på morgonen. På em blev det en stadstur med bilen och där inhandlades en prinsess tårta. Jag har ju sån tur att Micke fyller år dagen efter mig därför så blir det alltid tårta i alla fall dagen efter min födelsedag. Men i år så ska matte inte vara hemma på Mickes dag så därför blev det tårtkalas efter middagen idag. jag fick smaka en ganska stor bit tårta med husse och Meya fick också en bit. Livet är härligt och att fylla år är inte så dumt.
Kylan har börjat ge sig så i morse var vi en sväng på skoter spåret med husse. Skönt var det.
Godnatt från Morran

Kommentarer
Postat av: Maria

Men grattis på din födelsedag, Morris!!! Hade glömt...hoppas du förlåter mig??? Kram Maria och gänget i Bjura

2009-02-23 @ 04:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0