Nu har jag precis slutat

löpa och Meya har precis börjat löpa för första gången. Hon ser lite olycklig ut ibland men verkar klara det rätt bra. Idag på morgonen har hon hittat en rulle med silvertejp som hon gått lös på. Matte var tvungen att dra loss tejpen som fastnat i hennes päls. Hoppas hon har lärt sig att man inte ska brottas med en tejp rulle särskilt inte silver tejp det sitter som berg i långhåriga borderpälsar.
Jag känner på mig att det kommer att bli en stund på trimbordet inom en snar framtid både för mig och Meya. Inte tycker jag att det är så roligt men fin blir jag ju när det är klart.
En härlig promenad efter skoterspåret har vi gjort i dag på fm. Solen lyser och matte ska vara hemma med oss hela dagen. Livet är härligt!
Kram Morran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0