Resa

Nu ska matte och husse snart åka till Goa. Meya och jag får inte följa med. Matte säger att det är alldeles för farligt och för varmt för oss där. Jag ska åka till min Anki redan ikväll och Meya åker till Maggan och Udo i morgon bitti. Jag har packat min väska med det som jag kan behöva. Det blir härligt att vara alldels själv och få bli bortskämd med långa promenader och få ligga isoffan för sig själv med Anki och Micke. Kanske kommer jag att sakna matte och husse men jag vet att dom kommer och hämtar mig när de kommer hem, fast det dröjer nästan 2 ½ vecka.
Helgen har annars varit som vanligt. Lång promenader och tuktning av Meya.
Ha det så bra.
Morran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0