Snus

Snus det är inget för hundar. Det fick bittert erfara igår kväll. Meya och jag var med husse igaraget och där hittade vi en gammal snus dosa med grovsnus. Kul leksak tyckte vi till att börja med. När vi hade lyckats bita sönder den så tyckte jag att det luktade ganska gott och allt som luktar gott måsste man ju smaka på. Detta jag gjorde men oj och usch och fy. Först blev det alldeles hemskt i halsen jag kunde nästan inte andas. Husse sprang upp med mig till matte och där kräktes jag upp det mesta på golvet i tv rummet sedan fortsatte jag att kräkas ute på gården flera gånger.
aldrig mer ska jag äta snus.

Morran

Kommentarer
Postat av: mamac

ja jag säger då det! De här hundarna håller er åtminstone sysselsatta. Månne hon har lärt sig nu att vara lite försiktigare...

2009-01-11 @ 11:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0