SEMESTER

I dag har matte börjat sin semester. Toppen!!!!!  6 veckor ska hon vara hemma med oss hundar. Det blir nog en och annan sväng med husbilen kan jag tänka.
Utställning är det den 4 juli i Sjulnäs har jag fått reda på. Matte säger att hon ska trimma både mig och Meya innan dess. Jag är på min vakt och så fort hon tar i väskan med "verktygen" ska jag försöka hålla mig undan. Jag gillar nämligen inte att bli trimmad och få klorna klippta. Fast jag blir ju hemskt snygg  och matte säger att om man ska vara fin får man lida pin. Och lider pin det tycker jag verkligen att jag gör.
I dag har det gått åska och regnat lite ute. Vi har mest varit inne förutom morgonrundan som idag avlöpte lugnt och stilla. Tack och lov.
Morran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0