Sol, värme och hängig

det är ingen bra kombination. Men just nu så är jag inte så pigg. Orkar bara busa lite med Meya. Men hon är rätt låg hon också pga av värmen och så tycker hon nog att jag inte är mig riktigt lik.
Jag får ju skylla mig själv som smet iväg och kalasade på vad det nu var. Men det var då inget som var bra för hundmagar. ska föröska att inte göra om den dumheten någon fler gång. Men jag kan inte lova.
Stackars matte hon är så orolig. Igår kväll kunde hon inte somna. Hon kollade tempen på mig, försökte få i mig vätska och ville att jag skulle sova i sängen med henne men jag vill helst ligga för mig själv i min fåtölj i sovrummet.
I går kom det färskt blod när jag bajsade, det var då matte blev rädd och riktigt orolig. 
Nu på morgonen så har matte ringt och pratat med "våran" veterinär Andrus. Han lugnade matte osh sa att det är nog ingen större fara. Han lovade att skriva ut medicin till mig och sedan ska jag äta skonkost i ett par dagar ch försöka dricka mycket. Han sa också att om jag bara är pigg på lördag så kan jag vara med på utställningen i Sjulnäs.
Ha en bra dag i värmen.
Kram/Morran

Kommentarer
Postat av: Robert Hedman

Hoppas att Morris tillfrisknar så att hon kan vara med på utställningen. Vi kommer att vara i Piteå i helgen och om det passar kanske vi kan ta oss till Sjulsnäs. Vart ligger det? Madicken tycker att det skulle vara roligt.

2009-06-30 @ 10:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0