Nu har det hänt igen

jag har ätit choklad i smyg. Matte är inte glad. Hur det gick till är det bara Meya och jag som vet för vi var ensamma hemma när vi delade på 200 gram Toblerone. Matte tror att det var Meya som hittade den i Mickes träningsväska som stod i hallen, för jag bryr mig aldrig om att undersöka det som är framme när jag är hemma.
Troligtvis så påbörjades "kalaset" i hallen och fortsatte i köket. Vi hann nämligen inte städa upp allt papper efer oss så när matte kom hem följde hon bara spåren.
 På mattan som är under bordet i köket och i matte och husse sängar hade vi kräkts upp det goda, men fösökt dölja det genom att äta upp det en gång till.
När matte grälat färdigt på oss sa hon att hon var glad att vi i alla fall inte hade dött på kuppen. Det är ju alltid en lten tröst i bedrövelsen men jag gissar att vi var väldigt billiga ett tag.

Slutet gott allting gott/Morran.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hej - det var ett tag sen... och egentligen är det väl på Micke som Matte borde grälat, eller hur. Vi vet ju alla hur gott toblerone är! Hoppas att ni mår bättre nu.

2009-03-12 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0