Valpträff

I söndags hade matte bjudit hit Ruff och alla mina valpar. Vi blev 6 bordrar som träffades här hemma hos oss. Jag hälsade på allihop men sedan höll jag mig mest på sidan om.
Ruff han var desto mer intresserad speciellt av två av sina "döttrar" eftersom de löpte. Så till slut fick han sitta i fönstret och se på medans Meya, Elsa, Madicken och Pixie sprang och busade med varandra på golvet. det var full fart kan jag säga.
Britta och PO (Ruffs matte och husse) och Disa var också här. Britta och Disa var till ovärderlig hjälp för matte när det blev dax för trim råd, utställnings tips och grytträning till alla valpägarna.
Meya var lite bestämd och ville kaxa upp sig mot sina kullsyskon men matte sa till henne på en gång så att hon slutade.
En jätte trevlig eftermiddag hade alla tvåbenta tillsammans. Jag hörde när de satt och fikade att de var intresserade av  att prova på både grytträning och utställning.
På kvällen var jag och Meya helt slut. Jag somnade i soffan med matte och Meya hon la sig i fåtöljen i sovrummet. Matte fick nästan bära oss ut när vi skulle kissa för natten.
Morran

                                   
                                    We are family

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0