Utställningen i skellefteå

Nu är vi hemma igen efter en lång dag. Men idag kom den äntligen min 1:a. Det kändes skönt för mattes självförtroende. Meya den lilla busan fick en 2:a. Totalt ointresserad  och med lock för öronen förutom då domaren öppnade en kola och åt när hon stod på bordet och väntade på att bli bedömd.
En trevlig dag har det i alla fall varit för matte som har fått umgåtts med flera trevliga och hjälpsamma människor.
Nu ska vi äta och sen ska vi bara slappa och ha det bra.

Morran och Meya

Morris och Meya vilar inför
entrén i ringen.

Kommentarer
Postat av: Britta

Hej!

Dags att uppdatera! Grattis till Meyas första 1:a och framgångar i grytet. Jag har skrivit om den duktiga tösen på min hemsida. Hoppas att vi träffas i grytet på söndag och att Maria kommer med.

Kramar från Britta och Ruff

2009-05-19 @ 23:09:33
URL: http://web.comhem.se/ruff
Postat av: Anonym

Hej!

Dags att uppdatera! Grattis till Meyas första 1:a och framgångar i grytet. Jag har skrivit om den duktiga tösen på min hemsida. Hoppas att vi träffas i grytet på söndag och att Maria kommer med.

Kramar från Britta och Ruff

2009-05-19 @ 23:12:24
Postat av: Anonym

Hej!

Dags att uppdatera! Grattis till Meyas första 1:a och framgångar i grytet. Jag har skrivit om den duktiga tösen på min hemsida. Hoppas att vi träffas i grytet på söndag och att Maria kommer med.

Kramar från Britta och Ruff

2009-05-19 @ 23:14:41
Postat av: Anonym

Hej!

Dags att uppdatera! Grattis till Meyas första 1:a och framgångar i grytet. Jag har skrivit om den duktiga tösen på min hemsida. Hoppas att vi träffas i grytet på söndag och att Maria kommer med.

Kramar från Britta och Ruff

2009-05-19 @ 23:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0