Trist

Nu är det andra kvällen i rad som husse är nere i garaget och jag och Meya får inte vara med. Det är trist tycker jag.
Har verkligen försökt få matte att öppna dörren till källaren på alla sätt och vis men hon säger bara att jag ska sluta.
Jag har provat precis allt, legat vid hennes fötter och gnällt, legat vid källar dörren och gnällt väldigt högt så att husse kanske ska höra det ner till garaget, föröskt få Meya med mig men hon tröttnar innan vi knappt har börjat gnälla. Nu ger jag upp. Jag ska puffa till kuddarna i soffan och lägga mig där och tjura till dess att husse kommer upp och då ska jag se till att vi får vara ute en lång stund och busa på gården med flodhästen Meya och jag.
Morran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0