Besök

I torsdags hade vi besök av Elsa och hennes matte och husse. Elsa är en fin och nätt liten Borderterrier. Min dotter dessutom. Meya var ganska tuff mot henne från början. Men när matte hade sagt till henne på skarpen ett par gånger så gick det bättre.
Jag höll mig lite i bakgrunden lät Meya och Elsa busa och leka.
Elsa hon har en väldigt lätt skött päls tycker matte. Meya och jag såg ut som två tufsbollar vid sidan av Elsa.
Den 3-4 oktober ska hon komma och vara hos oss alldeles själv för då ska Sandra och Janne åka bort. Det kommer att gå jättebra. Elsa har ju faktiskt sovit hos oss en gång tidigare.
Nu väntar sängen och i morgon är det en ny arbetsvecka. Jag ska kanske få följa med husse i grävaren i morgon. Det tycker jag ska bli spännande för det var så länge sen sist. Micke är ledig från skolan så han får roa Meya medans matte jobbar.
God natt/Morran
                      
                       Morris, Elsa och Meya en helt vanlig torsdag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0