Oj,oj så tokigt det kan bli.

Idag har vi verkligen ställt till det för oss Meya och jag eller rättare sagt för matte. Vi har varit på upptäcksfärd ute på våra ägor. Där kan vi göra många nya upptäckter om dagarna.
Idag har vi hittat något riktigt fett och kletigt och väldigt svart.
Vi har rullat in oss ordentligt i det så det blev väldigt kletigt i pälsen.
Matte hon fick spader när hon kom hem och såg oss och vad hon sa när hon tog i oss det kan jag bara inte skriva ner. In i duschen åkte vi båda två, först jag och sedan Meya.
Vi fick oss en rejäl insmörjnng med galltvålen och sedan stod vi där som dränkta katter båda två.
När vi skulle gå ut för kvällen så kan jag bara lugnt säga att vi var hård bevakade av både matte och husse.

Nu ska vi sova, undrar just om vi får ligga med matte i sängen eller om det blir fåtöljen. Med lite fjäsk så ska det nog gå att få sova i sängen. Matte älskar oss ju fast vi ställer till det för oss och henne.
God natt /Morran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0