Morris+Gizmo=sant.

Jag har varit hos en mycket snygg kille nu 5 dagar i rad. Han heter Gizmo och bor i Höglandsnäs. Från början så gick det inte så bra. Vi fick liksom inte till det riktigt fast vi ville båda två. Men så kom Gizmos matte Disa på att vi skulle gå ut. Och då gick det snabbt och enkelt.
Lite jobbigt har det varit men matte säger att jag är hennes duktigaste hund. 

Meya hon har fått vara hos Ella och leka idag medan vi var borta. Hon verkar ha haft jätte skoj för hon är helt slut nu. Jag kan se dom framför mig när de springer runt och busar dom där två.

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara mysa och vila. Man blir trött av att fria.

Morran. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0