Meya

Meya hon är en liten tokig valp. Natten till tisdag sov hon hela natten i mörkret i badrummet. Jag kan inte förstå att hon kan välja att sova där när man kan sova i mattes sköna säng.

I kväll har matte och Meya varit på valpkurs så jag har fått ha husse alldeles för mig själv i soffan. Det är toppen!!
Kul hade de i alla fall haft på kursen och fått träna på lek och passivitet samt en del kontakt övningar. Matte säger att det går bra för Meya och jag får väl tro henne.
Inte verkar hon då vara särskilt slutkörd efter all träning. för genast som hon kom innanför dörren så ska hon ha igång mig. Jag brukar busa med henne och tukta henne en stund bara så att hon ska lugna ner sig och veta vem det är som bestämmer.

God natt från Morran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0