Måndag morgon

Idag har jag fått väcka matte vid halv nio på morgonen. Jag hoppade ur valplådan och nosade lite på mattes kind.Hon vaknade genast och förstod att jag ville ut och kissa. När vi varit ute fixade hon min frukost. Den smakade super gott. Jag är hungrig som en varg nu för tiden. Sen gick jag in till valparna i lådan. Kollade så att alla var där och la mig sen tillrätta. Valparna äter och växer.  De har blivit riktigt runda om magen. Matte har pratat med Maria i telefonen och ikväll ska de komma hit och besikta oss. "Farmor" Britta har också ringt hon är så sugen på att få komma hit och titta på oss. Till helgen ska pappa Ruff och göra ett grytprov här i närheten så då blir det besök sedan. Tyvärr så får inte Ruff följa med in och titta men han har säkert fått se bilderna och sedan får väl Britta tala om för honom hur snygga vi är allihopa.

               
Dags färska bilder på valparna och en stolt Morris.
Nu ska jag vila och ta hand om mina bäbisar. Titta och njut av bilderna.

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

Fantastiskt kul att få se de små liven och den stolta mamman! Gissa om jag längtar att få snusa på dom...

2008-07-28 @ 22:37:34
Postat av: Johanna

Super söta valpar...Johanna å eddie

2008-08-04 @ 15:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0