Trött blir man

I lördags var det ev valpköpare här för att få träffa mig. Jag hälsade artigt och var så trevlig jag kunde men sedan gick jag och la mig i sovrummet. Matte och husse tyckte att de verkade trevliga så kanske en av valparna flyttar till dom. Maria och Disa har ringt till matte i helgen det känns skönt och tryggt för henne att ha dessa två underbara och kunniga damer som stöd, för jag tror att matte är ganska spänd inför min kommande valpning.
På kvällen hade farmor och farfar sin grillfest för oss alla, 27 st var vi sammanlagt. Av dessa var vi 4 hundar. 3 hanhundar och så lilla jag enda tjejen. Vissa privilegier hade jag under kvällen. Jag fick vara lös och spatsera omkring och umgås med alla människor medans de andra hundarna fick sitta fastbundna vid träd och alatanen. De kommer inte så bra överens med varndra, vill mest bara bråka och visa vem som är starkst av dem alla. Undrar om det är mig dom vill visa sig på styva linan för. Själv så brydde jag mig inte så mycket om dem. Ja hälsade på Gizmo naturligtvis men de andra två är så stora och burdusa mot mig så dem stod jag bara och tittade på på behörigt avstånd. Vid 22.30 kände jag mig lite frusen och trött så då gick jag in till mig ocjh la mig i fåtöljen till dess att mattte kom in och skulle lägga sig. Då följde jag med henne in i sovrummet och la mig i valplådan och somnade på stört. Vaknade idag vid halv tio på morgonen ,flyttade över till matte i hennes säng och sov där med henne till halv elva. Resten av dan har jag mest bara sovit. Man blir  trött av att vara på fest. I kväll hittade jag "pipen" och då busade jag lite med den och matte en stund. Nu väntar jag bara på att matte ska skriva klart så att vi får gå och sova.
PS: Nu väger jag 9,1 kg och runt magen på det tjockaste stället är jag 56 cm.
                                                                                                                                   DS.


Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

Kan vi få se bilder på tjockmagen?

2008-07-21 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0