Lite sur är jag.

Igår kväll fick Meya följa med matte till hundhuset och jag fick stanna hemma. Jag var jätte sur när dom for. Hundhuset är ju det bästa som finns. Jag struntar i att Meya behöver komma dit och träna sig inför hennse debut på den inoff. hundutställningen som matte anmält henne till. Lite har jag nog tänkt på att jag inte skötte mig så bra förra gången vi var på hundhuset. Men jag tycker att jag borde få en chans till.
Matte ska ju börja valpkurs med Meya nästa tisdag och då tycker jag att vi alltså bara matte och jag kan åka till hundhuset på söndagarna. Annars blir det ju alldeles för orättvist.
I dag har vi varit hemma med Micke hela dagen, matte har varit på studie dag. Inte har det blivit någon lång promenad men jag har i alla fall legat i soffan med Micke då han läst en bok som han ska rescensera i skolan. Ganska mysigt har det varit.
Nyss har jag haft fruktstund med husse i soffan och nu ska vi ut och kvälls kissa innan det är dax för sängen. Sover numera med matte i hennes säng. Meya hon ligger i sin bur som står på golvet nere vid mattes säng. Där tycker jag att hon gott kan ligga för hon tar sig ju inte upp isängen själv ännu.
Godnatt, Morran

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lilla morrran...Är du sur för att meya ska bli en lydig hund som du... Du har en lydig kompis efter meyas kurs...Kram halvbrorsan.

2008-11-19 @ 09:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0