Vardag

Nu är allt som det ska vara, nästan i alla fall. I veckan har Meya och jag fått börja vara hemma när matte åker till jobbet. I går när matte hade studie dag så var Meya hos faster Anneli till halv två och sedan fick både Meya och jag följa med på promenad runt Olles.
I kväll ska Meya få sin 2:a vaccinations spruta.
Matte har lovat att efter den ska vi åka till Hundhuset på Bergnäset kanske redan på söndag kväll. Det ser jag fram emot.
Nu ska jag lägga mig i fönstret i köket och kolla av trafiken nere på vägen.
Ha en bra dag, Morran

Kommentarer
Postat av: Rosi

Äntligen så har jag hittat din sida!

Nu ligger den bland mina favoriter:

Kram kram

2008-10-24 @ 18:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0