Lång dag

Idag har vi jobbat hela dagen med husse. Vi for tidigt i morse till Sangis för att serva dumpern och ta hem husvagnen och var inte hemma förrän efter kl.17.
Meya och jag har fått springa fritt hur mycket som helst och sedan har vi legat i bilen och sovit mellan varven.
Nu har vi ätit och jag ska vila på maten tror jag.
Matte har fått påsklov. Det blir bra för oss. Nu blir det långa promenader varje dag och sovmorgnar som jag gillar. Meya hon vaknar varje morgon vid 4.45 och då gör hon allt för att få liv i husse eller matte. När hon väl fått upp någon av dom då går hon och lägger sig den lilla tokan.
På långfredag ska Meya och matte på en inofficiell hundutställning i Piteå. Hon kan verkligen behöva träna sig inför utställningen i Skellefteå i början maj.
Husse och jag ska ut och åka skoter, det bästa jag vet.
Ha en bra kväll.
Morran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0