Om man ska vara fin får man lida pin

Och det gör jag verkligen den här veckan. På söndag är det utställnings dags i Skellefteå och jag har lagt på mig alldeles för många hekto. Så nu får jag bara kokt ris och morötter att äta. och extra motionsrunda med cykel Husse har dyrt och heligt fått lova matte att inte sticka till mig en endaste liten smakbit vid matbordet. Fy attan vad det är trist och synd om mig!!
I morgon kväll är det dessutom samling på Grans i Piteå för genom gång av pälsen. Matte tycker att det är ett jättebra initiativ av Disa och Märith. Men jag vet inte om jag tycker att det ska bli så kul att bli ryckt i pälsen igen. Nåja man får stå ut. Kanske kan jag få en 1:a på söndag och då kan det ju vara värt all möda och besvär.

Morran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0