Söndag kväll

Åh, vilken trevlig helg det här har varit. Mycket främmande. Det började på lördag em. med att Disa och söta lilla Lexi kom. Ganska mycket bus blev det.  disa hade sytt ett jättefint halsband till Meya.
Sedan kom Gizmo, Tommy och Hanna, Dennis, Jennie och deras tre gulliga barn. Det blev många klappar och famnar att vara i och faktiskt en hel del godsaker från vissa när de trodde att matte inte såg.
Idag har vi fått springa på skoterspåret, det är lycka.
På em kom Tomas och Inger som bor i Boden. Matte och husse ska åka bort på semester med dom i slutet av januari. då ska jag vara hos min Anki i Norrfjärden och Meya ska vara i Älvsbyn hos mattes kusin och hennes man. Det blir som semester för mig också att få vila mig från Meya för i bland kan hon vara ganska så enerverande.

Nu är det tv soffan med husse som gäller. I morgon ska han åka till Umeå för att operera halsen. Vi håller tummarna för att allt ska gå bra.

Morran

                          
                        Vilar mig en stund sedan gästerna gått hem.

Kommentarer
Postat av: mamac

ojojoj, jag förmodar att det är någon som är lycklig i Älvsbyn nu??

2009-01-13 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0