Husbilen

är toppen för oss hundar. I lördags åkte vi i väg till Abborrtjärn och där fick vi vara ute och nosa och springa hela eftermiddagen och kvällen. Snacka om att man sover gott sedan. Matte tog flera fina kort som ni kommer att få beskåda om någon dag.

I söndags bar det av til gryt träningen den här gången till Fällfors. Jag tyckte inte at det var roligt där heller. Idag behövde jag inte titta på grävlingen. Skönt!
Meya däremot hon var som vanligt på hugget. Först skällde hon på skinnet och sedan fick hon för första gången träffa grävlingen. Först var hon lite avvaktande med sedan gav hon up ett skall. Gissa vem som nu är mattes bästa gryt hund.

Det var sista försöket för mig i grytet har matte sagt. Jag ska få träna spår istället. Det tror jag passar mig bättre.

Morran

Kommentarer
Postat av: mamac

och nu är det den 3:e juni. Hur gick det?

2009-06-03 @ 08:37:23
URL: http://mamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0