Kvällen innan

utställningen i Skellefteå.
Nu har vi precis ätit middag. eEter en hel vecka med bara ris och kokta morötter har jag fått äta hundfoder igen. Nu är matte nästan helt säker på att jag ät skendräktig. Jag vill inte så gärna följa med ut på promenad och när matte lyckats få mig utanför dörren så gör jag mitt allra bästa för att få vända och gå tillbaka hem igen hela tiden. Men matte är tyvärr tjuriga än jag.
Tempen har hon tagit på mig flera gånger den här veckan. Matte har nämligen trott att jag varit sjuk. Men den är helt normal.
Nu ska jag lägga mig i min fönsterhörna på altanen och kika ut på gatan.
Ska verkligen försöka skärpa till mig i morgon om inte annat så för mattes sull.
Morran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0