Tjejträff

Idag har vi haft tjejträff jag, Meya och matte.
Elsa en av mina valpar har varit här med sin matte Sandra.
Mycket bus och spring har det blivit både ute och inne. Fast inte så länge ute för det är ju alldeles på tok för kallt. Jag fick kramp i alla fyra tassarna samtidigt. Matte tyckte att det såg för tokigt ut. Men jag undrar just hur hon skulle se ut om hon föröskte gå med kramp i benen och då har hon ju bara två ben.
Elsa löper just nu så matte föröskte verkligen få mej att lukta och nosa Elsa i rumpan. Jag var väl så där måttligt intresserad.
Nästa helg flyttar Elsa till Umeå med sin husse och matte. Då blir det längrre mellan gångerna vi träffas. Det tycker matte är tråkigt. Jag bryr mig inte så mycket om det.
Nu ska vi snart vara ensamna en stund för matte ska på handboll. Det kunde ju vara läge för lite hamsterspaning då men  det blir nog svårt för dörren är alltid stangd intill Mickes rum där Tobbe hamster bor.
Jag hoppas på lite lämpligare ute temperatur i morgon så att vi kan få springa efter skoterspåren Meya och jag.

Ha en fortsatt bra dag/Morran

                                   

                               Elsa,jag och Meya. Visst är vi snygga.

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Ni är hur snygga som helst!

2010-02-22 @ 10:25:53
Postat av: Anonym

Vilka sötnosar :D

2010-02-23 @ 19:25:25
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0