Besök igen.

I går kväll kom Britta och Ruff (valparnas pappa) till oss. De har sovit här i natt innan de fortsätter sin resa mot Uleåborg. Ruff ska göra grytprov där. Jag och matte håller verkligen tummarna för att det ska gå bra för honom där. Han har nämligen chans att bli svensk/finsk gryt champion. Inte illa. Jag känner mig väldigt stolt över att ha en sån fin kille. I går kväll när han kom var jag dessvärre inte så trevlig mot honom. Först ignorerade jag honom totalt och sedan fick han en ilsken sur blick av mig. Men jag bet honom inte i ala fall.
Britta och matte har hängt över valplådan och förundrats över valparna. De har börjat bli riktiga vildjur nu. Nästa så att de tar sig över kanten på lådan. Matte har fått sätta dit ett kompost galler. På söndag ska de få flytta till den stora lådan med högre kanter.
Nu har Britta och Ruff get sig av och matte och jag ska äta frukost.
Idag kommer min mamma Bibbi hit och ska vara till på söndag. Hoppas att hon är glad att se mig. Det var ju så länge sen. Jag ska nog visa hennes barnbarn för henne.

Trevlig helg/Morran

                

Undrar just vad jag ska hitta på?  Busa med syskonen är hel kul just nu.

                                           
                                            "Min" snygga Ruff på besök.

 

Kommentarer
Postat av: mamac

en vad ska de smp sötnosarna heta???

2008-08-17 @ 18:37:25
URL: http://mamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0