Nya bilder



Här är valparna två veckor gamla. Söta som karameller.
Dagarna rullar på. Jag ser till att de får mat och kärlek av mig. Matte och husse vill också vara med och mysa med de små liven. För mig får dom det gärna då kan jag ju passa på att vila mig i älsklingsfåtöljen i sovrummet.
Det tar på att ha 6 valpar som vill äta  och busa alla på en gång.
I morgon ska matte börja arbeta igen. Jag vet att hon gärna skulle vilja vara hemma i flera veckor till med mig. Som tur är så har Micke fortfarande sommarlov och han har lovat att vara med mig på dagarna.

Micke och farfar har gjort en ny stor låda till valparna. I den ska dom få börja vara när de är 3-4 veckor gamla. Det börjar bli lite trångt i den lilla lådan nu.
Hej från Morran

Kommentarer
Postat av: Vera Vestman

Ja okej då, ni är ju faktiskt ganska söta. Fast mina hade ju varit ännu sötare förstas, du vet Morris mina valpar och andras snorvalpar,hahhaha jag bara skojar. Dom e jättefina jag är bara liite avundsjuk eftersom jag inte fick några egna valpisar. kram på dig och dina små från Vera Vestman. Ps matte och husse hälsar och tycker att dina bebisar ser ut som små karameller. Kramizar från oss.

2008-08-10 @ 19:52:44
Postat av: Liselotte

OJ vilka söta valpar... speciellt nu när de fått ögon ordentligt. Hoppas att det går bra med valparna trots att din matte börjat om att jobba. Hälsningar Liselotte (och Nemo)

2008-08-11 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0