Länge sen sist

Nu var det ett tag sedan matte skrev något om mig på bloggen. Vi har besök av Martin, Olivia och Ludwig nu sen en vecka tillbaka. Det är mattes barn och barnbarn. Jag brykar tycka att det är kul med liv och rörelse i huset men nu så vill jag helst bara titta på när de leker och busar. I dag på morgonen har matte vägt och mätt mig. 9,4 kg och 59 cm är mina mått nu. Jag har svårt att få ner maten som serveras. den smakar inte lika gott som tidigare och så är det så fullt i min mage. Matte försker verkligen göra det så aptitligt som möjligt för mig.
Bilderna som Maria tog på mig när hon var här sist ska matte försöka lägga in här på min sida om hon nu kommer ihåg hur hon ska göra. Om inte får hon väl ringa datasupporten i Bjur´s.
solen skiner igen efter ett par regninga och trista dagar. Jag har legat ute på altan och solat mig en stund men skuggan är ändå bekvämast.
Det här med namn till valparna har inte varit så lätt för matte och husse att komma på. Men nu har de äntligen kommit på ett tema som känns helt rätt att döpa dom efter. Vilket säger jag inte ni får vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0