Söndag kväll

På morgonen promenerade jag med matte. Det är riktigt skönt väder för mig nu men matte fryser och svär åt den kalla och blåsiga  så kallade sommaren. Efter promenaden for matte tilll IKEA. Jag försökte hålla mig beredd vid ytterdörren så att hon skulle ta mig med. Men tyvärr så fick jag inte följa. Därför så har jag tillbringat dagen med att se på formel 1 med husse i tv soffan. Ganska mysigt. Matte kom inte hem förrän sent på kvällen. När hon lagade middag låg jag vid hennes fötter hela tiden och det lönade sig. Gurka, min favorit flera bitar fick jag i min matskål. Det låter så härligt när jag knaprar i mig den. Sedan gick vi en kvällsrunda matte och jag. Resten av kvällen har jag legat och myst i soffan med matte. Jag tycker att det är så skönt när hon stryker mig på magen och talar om för mig vilken fin och underbar hund jag är. Det är lite trångt i soffan nu för magen växer hela tiden på mig. Idag har jag vägt mig och vågen visade på 8,5 kg. Alltså har jag gått upp nästan 1,5 kg sen den 26 maj.  Nu är det bara 22 dagar kvar. God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0