Meya har ordet

I bland tycker jag att livet är orättvist mot oss som är små. Nu har Morris fått följa med husse på en biltur i byn och jag får stanna hemma. Har legat och tjurat ett tag i mörkret men då kom matte och tyckte synd om mig. Tur att matte finns.

Vi har varit på kalas i Älvsbyn idag och då fick vi smaka glass Morris och jag. Det var ett trevligt ställe dit åker jag gärna fler gånger.
Nu hör jag husses bil på gården slutar därför att skriva så att Morris inte kommer på mig med att ha tjuvlånat hennes blogg.
Kram från Meya

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lilla Meya. Har du tjuva morris blog. Förstår om du tycker det är orättvis. Jag gråter när Simba går ut och jag får vara hemma.



Puss / Eddie

2008-10-31 @ 09:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0