Måndag 20/7-09

I natt har vi sovit lite oroligt matte, Meya och jag. Ví har haft en irriterande fluga i sovrummet. Trots gemensamma ansträngningar att ta död på den har vi inte lyckats. Ska lägga mig och vila nu en stund på ett annat ställe i huset. Senare idag ska vi åka till djursjukhuset i Gammelstad med Meya. Hon har fortfarande problem med sitt öga. Jag ska få åka med som moraliskt stöd. Vi tycker att det är ganska spännande att vara hos veterinären. Det är så många spännande dofter i beh. rummet. Den här veckan händer det ju en del spännande saker, på onsdag kommer min valp Elsa hit hennes matte och husse ska på bröllop så då ska hon vara hos oss under tiden och sedan på fredag är det ju en stor dag då fyller Meya 1 år. Matte ha sagt att då blir det något extra gott till oss hundar. Kanske leverkaka, det skulle vara toppen. Maria ska komma till matte i veckan de ska göra Kusin Vitamins hemsida. Ha en bra dag. kram/Morris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0