Matte ska resa bort

och jag och Meya får inte följa med. Hon ska åka till sina barnbarn i Lysekil. Det blir roligt för henne. Jag vet att hon längtar jätte mycket efter dom. Men jag vet också att hon kommer att längta hem till oss hundar.
Jag hoppas att vi får vara mycket med husse nu när matte är borta. Det blir säkert en hel del tid vid fiskdammen och nere på planen. där kan vi busa och härja fritt jag och Meya.
När matte kommer hem ska hon ringa till veterinären om inte Meyas öga har blivit bättre. Det ser inte kul ut på morgnarna när hon vaknar. Hon kan knappt få upp ögat för all gul gegga. Då är det ganska synd om henne. Matte har gett husse instruktioner om hur han ska tvätta hennes öga.
Vi hörs när matte kommer hem igen.
Morran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0