Det var ett tag sen

Mycket har hänt sen sist. Matte har inte varit så pigg och kry sen två veckor tillbaka. Det började med att hon krockade med bilen på väg till jobbet onsd. 23 sept. Av bilen blev det bara skrot men matte klarade sig väldigt bra, blåmärken, näsblod, skrapsår och ont i bröstet av bilbältet.
Hon fick vara hemma ett par dagar och jag försökte ta hand om henne på allra bästa sätt.
Förra helgen hade vi Esa här hela helgen. Kul för Meya att ha någon att busa med.
Nu är matte jätteförkyld och hängig. Jag hoppas verkligen att det inte är den där svininfluensan som dom pratar om på radion hela dagarna.
I helgen har vi i alla fall Molle här hos oss. Han är min stiliga son. Det går jätte bra. Jag behövde bara fräsa ifrån 2-3 gånger åt honom när han kom för nära min bakdel för att han skulle förstå att det är inte passande att komma för nära där. Vi har just varit ute på gräsmattan och haft "Border rusning" nu är det soffan som väntar.
En lugn och skön hemma kväll som avslutning på arbets veckan det är lycka. Kanske det blir något gott också då är lyckan full komlig.
Just det kom just ihåg att vi har ju varit på Grytdag i Fällfors också. Men det får ni höra om en annan gång, nu ska vi bara mysa.
Jag ber matte skriva om det på Kusin Vitamins hemsida och kanske att hon kan klara av att lägga ut lite bilder också från den dagen.
Over and out/Morran

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Kul med lite nytt! Men otur med förkylning ovanpå allt elände. Hoppas verkligen att du blir frisk snart!!! Kram

2009-10-09 @ 23:09:22
Postat av: Kusin vitamin

Det verkar som om att ont krut inte förgås så lätt så en sväng av svininfluensan (om det nu är den) ska jag nog klara av. Jag vilar mig i helgen och kommer igen på måndag.Jobbet franför allt:-).Kram

2009-10-10 @ 08:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0